lørdag 6. september 2008

Jeg har fått awards. :)

Jeg har fått min første award av Trultemor. :)


Mavia: mangler du inspirasjon så drar du hit, Mavia er superflink til å både sy og strikke og er en skikkelig reser. Hun lager også fine oppskrifter. Og det var her jeg ble inspirert til å bestille meg "blødt børnetøj".
Må bare si tusen takk for alle de fine ordene :)
Å så er det min tur til å gi awardsen videre. Det er så mange utrolig flinke der ute, men må velge ut tre jeg virkelig ser opp til. So here it goes:
Blondie06: Du lager bare sykt fine ting og har en utrolig god sans for spreke og kule fargekombinasjoner. jeg bare digger stilen din. *bøyermegistøvet* :)
Jubel: Har mange ting å si om deg. Du er en utrolig dyktig designer! Du er nyskapende og finner nye og utrolig stilige løsninger på alt du lager. En stor inspirasjon! :)
Hjertemothjerte: Lager utrolig mye flotte bæretøy og poser pluss myyyyyyyyyyye annet fint. Liker fargevalgene dine og synes alt du lager er utrolig forseggjort og flott. :)




2 kommentarer:

  1. Åh, tusen tusen takk!! :rørt:
    Har forsømt bloggen min noe veldig i det siste grunnet veldig travle sydager, så har ikke sett denne før nå jeg. Utrolig hyggelig å kunne være til inspirasjon altså!
    Skal prøve å oppdatere litt oftere også, så jeg forhåpentligvis kan inspirere videren ;)

    SvarSlett
  2. la deg til i blogglista mi jeg nå:-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter