fredag 3. oktober 2008

Bamsegenser str 6 mnd



Strikket i deilig og myk babyull :)



2 kommentarer:

  1. Hei!

    For en nydelig genser! :)
    Jeg har nettopp begynt å strikke, og har tenkt å prøve meg på en genser til jenta mi, og det er akkurat den formen du har brukt jeg har tenkt på..

    Har du funnet oppskrift på den noe sted, ligger det noe på nett? Jeg har tenkt lage den ensfarget eller med striper bare, så er ikke så nøye med mønster..

    Utrolig mye flott i bloggen din. Krysser fingrene for at jeg blir halvparten så god som deg, da skal jeg være glad!

    (Og så kult at du heter det samme som meg, hihi..)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det. :)

    Har funnet oppskriften her:
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=b13&d_id=12&lang=no


    Har bare laget bamsemønsteret selv ved å bruke ruteark og prøve meg frem. :)

    Veldig gøy og strikke og sy, og øvelse gjør mester. Jeg har lært meg gjennom å prøve og å FEILE... hehe...

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter