mandag 25. januar 2010

Jeg har fått award. :)

Jeg har fått award fra:

Regine, Lillis og Grethe.

Tusen takk jenter. :)


Jeg skal da skrive 7 ting om meg selv og sende awarden videre til 7 andre blogger.

Først om meg:
1. Jeg er trønder.
2. Jeg er for tiden student.
3. Jeg er gift.
4. Jeg skal kanskje kjøpe meg coverstitch og overlock til sommeren.
5. Jeg gleder meg veldig til overnevnte punkt. :D
6. Jeg prater MYE og HØYT.
7. Jeg elsker å slappe av foran TV'en mens jeg strikker eller hekler.

Jeg sender awarden videre til 7 andre flotte blogger som stadig inspirerer meg:
Trultemor
lillepooh
UnePune
Polkadots
Prinsesse Vilikke
LilleLeo
Heilt spesiell

1 kommentar:

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter