mandag 12. april 2010

Brune strikketøfler til meg selv


3 kommentarer:

  1. Så fine tøfler! Har strikket lignende selv, og jeg synes de er helt supre å bruke:)

    SvarSlett
  2. Fine! Jeg har bare heklet tøfler så langt, men disse så ikke så vanskelig ut. Har du oppskrift eller strikker du bare etter hodet?

    SvarSlett
  3. Jeg har brukt denne oppskriften:
    http://www.garnstudio.com/lang/no/visoppskrift.php?d_nr=111&d_id=29&lang=no

    Men mine ble litt løse etter litt bruk, så jeg har laget en endret versjon nå som jeg selv likte bedre. Kommer til å legge ut oppskrift på mine endringer etterhvert. ;)

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter