lørdag 25. september 2010

Da er det på tide med give-away hos meg også...

Siden høsten nå kommer snikende tenkte jeg det passet godt med en lue-give-away.

TREKNING 20.oktober

FIRE heldige vinnere blir trukket og vinner en av disse fire luene de kan gi til et lite hode som trenger litt varme nå utover høstmånedene.

Str 46/48:


Str 50/52:


Reglene er:

1 lodd for å bli følger (gjelder også de som allerede er følger).
2 lodd for å linke med bilde til denne give-awayen på bloggen sin.

(Skriv kommentar under dette innlegget om hvor mange lodd du skal ha)

58 kommentarer:

  1. Da tar jeg de to første numrene - og tuller de godt inn i lykke, sånn at jeg kan vinne en av de kjempesøte luene! Lillegutt ville blitt så glad! :-)

    SvarSlett
  2. Eg tar to lodd,det var fine luer!ha ei super kveld;-)

    SvarSlett
  3. 1 lodd
    følger :o)

    elske luer, å disse va knall kule.

    SvarSlett
  4. 2 lodd til meg også:)
    Kjempe fine luer

    SvarSlett
  5. Jeg vil gjerne oxo ha et lodd ;)
    (følger)

    SvarSlett
  6. Eva Cathrin (Joaninha)25. september 2010 kl. 22:22

    Ett lodd! :)

    SvarSlett
  7. Jeg tar gjerne 2 lodd, digger de luene :)

    SvarSlett
  8. ETT lodd vil jeg ha :P For jeg har da ingen blogg. Hehe

    SvarSlett
  9. Jeg vil gjerne ha et lodd :-))

    (følger...)

    SvarSlett
  10. Kjempesøte luer! jeg tar et lodd :)

    SvarSlett
  11. Jeg tar også gjerne et lodd:))
    Kjempe fine luer!

    SvarSlett
  12. Ett lodd på meg! Og nå følger jeg deg!!Fin søndag!

    SvarSlett
  13. Åå gjett om jeg vil ha a...:oP

    2 lodd på meg...(om jeg forsto riktig..) :oP

    SvarSlett
  14. jeg vil ha ett lodd! Kjempefine luer :)

    SvarSlett
  15. Utrolig søte luer! Og 50-52 passer nok mitt hode, også... :-) Spesielt det med hjerter..
    2 lodd (kommentar og lenke)

    SvarSlett
  16. 2 lodd på meg, om jeg har gjort det riktig :-)

    SvarSlett
  17. 1 lodd til meg! Krysser fingrane :)

    SvarSlett
  18. tja, tar gjerne 100 lodd takk;)

    -mariann-

    SvarSlett
  19. 1 til meg å 1 til lille gutten min :)

    To Takk :D
    nydelige luer.

    SvarSlett
  20. Kan bare ta ett lodd siden musetasten min er ødelagt og jeg dermed ikke får kopiert bilde...men knallfine ting du lager! =)

    SvarSlett
  21. Så fine luer :) Blir 2 lodd til meg :)
    Krysser fingrene:)

    SvarSlett
  22. så flotte luer. Jeg er gjerne med. Tar 2 lodd. Linker i sidebaren på bloggen min
    Hilsen Wenche

    SvarSlett
  23. Da blir det 3 lodd på meg :) Her er bloggen min : http://scrappecandy.blogspot.com/

    SvarSlett
  24. Så fine luer! Jeg har dessverre ingen blogg, så kan bare ta ett lodd. Har blitt følger nå:-)

    SvarSlett
  25. Jeg har tatt 2 lodd :D http://mariellesinskryteblogg.blogspot.com/2010/09/maja-har-giveaway-pa-4-luer.html

    hærlige luer! hadde vært knall for en av jentene mine ja :)

    SvarSlett
  26. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :D
    2 lodd

    SvarSlett
  27. Utrolig kule luer! Et lodd paa meg.
    annemerete.henriksen@gmail.com

    SvarSlett
  28. jaa :) dette vil jeg være med på! :) tar to lodd jeg ;)
    link til bloggen min : http://3cslilleverden.blogspot.com

    Hilsen Therese

    SvarSlett
  29. heihei :)
    Jeg har lyst til å være med :)
    jeg tar 2 lodd:
    http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/10/vinn-barneluer.html

    SvarSlett
  30. Hei. Så fine luer!
    Jeg har blitt følger, så da blir det ett lodd på meg.
    God helg!

    SvarSlett
  31. Nydelige luer, ett lodd til meg :-)) mvh thora.walle@gmail.com

    SvarSlett
  32. Ett lodd.

    Therese Munkvold

    SvarSlett
  33. Tar gjerne 2 lodd på denne fine give-away'en:)

    SvarSlett
  34. Heisann!

    Jeg vil gjerene være med på denne give awayen din med 1 lodd:o)

    SvarSlett
  35. Herlige luer du har laget! Jeg vil gjerne være med på trekning! Følger deg, og har lagt til link med bilde i sidebaren på bloggen min. :-D

    SvarSlett
  36. Så flott eluer du har laga. Blir gjerne med og tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  37. Jeg er gjerne med og tar 2 lodd.

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/10/vinn-lue.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  38. Da blir det to lodd til meg :-) Krysser fingrene!

    SvarSlett
  39. Nydelige luer, jeg blir gjerne med.
    Skal etter termin bli mormor 20 oktober så håper lykken er med meg :-) baby luene var supersøte.
    jeg tar 2 lodd.

    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  40. Heisann!
    Flotte luer - jeg vil gjerne være med og prøve vinnerlykken.
    Jeg tar herved ett lodd.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  41. Vilka jättefina mössor du lottar ut! Jag vill vara med i din give-away med två lotter!

    SvarSlett
  42. 1.lodd til meg som følger bloggen din på bloglovin =)

    SvarSlett
  43. Er allerede følger og har linket til konkurransen helt øverst på bloggen min. 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  44. Jag vill oxå gärna vara med :o)Nu är det bara att hålla tummarna - hjärtluvan är så snygg!
    Två lotter!

    SvarSlett
  45. jeg tar gjerne ett lodd (følger)

    SvarSlett
  46. Hei. Flotte luer. Jeg blir med og tar 2 lodd :-)

    SvarSlett
  47. Tar gjerne et lodd jeg :)
    Kjempe fine luer! Snuppa mi kunne lett brukt ei sånn i høst ♥

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter