onsdag 13. april 2011

Made by me

I fjor høst fikk jeg en forespørsel om å bidra til en ny hobbybok, og nå er endelig hemmelighetskremmeriet over og jeg kan stolt si at jeg, sammen med mange andre hobbybloggere, er en del av denne boka som kommer ut 28.april.


Gleder meg veldig til å få mitt eget eksemplar slik at jeg kan få sett hva de andre har tryllet frem av spennende og flotte design. :)


Forlaget om boken:
"Bli inspirert av Norges flinkeste hobbybloggere!
I denne boken får du over 40 spennende oppskrifter fra Norges flinkeste sybloggere. Boken inneholder oppskrifter på alt fra voksenklær, vesker og hjemmeinteriør til babyutstyr og barnetøy. Med syskolen og mønsterarket som følger med boken, har du alt du trenger for å sette i gang!"


12 kommentarer:

  1. Oi, så utrolig flott da, Maja! Gratulerer så mye! Det blir moro å se hva du har bidratt med, og hva annet spennede det er i boka!

    SvarSlett
  2. Dette så ut som en spennede bok! Jeg leker med tanken om å låne en symaskin og plukke opp gamle "kunster" fra forming på barneskolen. Blir så inspirert av å se det folk tryller fram med stoff!

    SvarSlett
  3. Så gøy at du også er med! Som jeg gleder meg til å bla i denne og se alt det flotte dere andre har laget :)

    SvarSlett
  4. Så gøy da! Gleder meg til å se hva du og de andre viser frem :o)

    SvarSlett
  5. Så spennende altså, og gratulerer med bok :)

    SvarSlett
  6. Så kjekt at du er med! Blir spennende å se boka :)

    SvarSlett
  7. oi, så spennende! denne SKAL jeg ha:) Lov og spørre hvilke oppskrifter du har bidratt med, eller?

    SvarSlett
  8. De ville ha gulpeskjerf/siklesmekke, så da fikk de det. ;)

    SvarSlett
  9. SÅ spennende! Denne må jeg kjøpe :) Gratulerer så mye.

    SvarSlett
  10. Så utrolig spennende!!!
    Boken er satt i ønskelisten min:)

    SvarSlett
  11. En Made by me-søster til ;). Jeg venter slik på at boka skal dumpe ned i postkassa mi. AK sa den sannsynligvis ville gjøre det før helgen. Jeg er med i boka med et lappeteppe - som til og med kom på coveret ;). Stas.

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter