lørdag 10. desember 2011

Stille før stormen

Ikke mye som skjer her på bloggen for tia ser jeg. Grunnen til dette er i hovedsak at det meste som produseres for tiden er julegaver, og de kan ikke legges ut her før etter julaften. Så det kommer nok et ras av bilder i mellomjula.... ;)



Er faktisk snart ferdig med julegavene, så nå skal jeg sy en bestilling før jeg kommer til å sy litt mer til eplabutikken. Er så heldig at jeg har juleferie allerede, så regner med å få litt mer sytid fremover og det GLEDER jeg meg til. :)


1 kommentar:

  1. Ja, det er dejligt med juleferie, så er der tid til meget mere:)

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter