onsdag 19. september 2012

Snart kommer ny DIY-bok i hyllene!

Jeg har vært så heldig å få bidra i en ny hobbybok som kommer ut i midten av oktober på JM Stenersen forlag. I boka er det oppskrifter og mønstre innenfor mange ulike hobbyer, så her skal det være noe for en hver smak.

Boka kan forhåndsbestilles her inntil videre, og det kan også hende jeg kommer til å selge gjennom bloggen etter hvert.

Her er coveret, å jeg gleder meg veldig til å få den i hus for å se hva de andre bloggerne har bidratt med i denne spennende boka.


3 kommentarer:

  1. Spennende, den kommer nok på ønskelista til jul!

    SvarSlett
  2. Oi dette var nytt for meg.
    Må ha vært kjempespennende å fått være med på et slikt prosjekt :)
    Gleder meg til boka kommer ut. Må nok anskaffe meg denne:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer! Så gøy! :)

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter