lørdag 9. februar 2013

Sytørken er over, JIPPI!!!

Har lenge slitt med total mangel på sylyst, men i dag kom den endelig tilbake. Mannen var snill å lot meg ha en lang syøkt mens han å de små malte bilder, leste bøker og lekte med modell-leire en stund. Ikke noe utevær når graderstokken viser minus 20....

Resultatet ble blant annet denne knytebuksa som jeg har lovet å sy for LENGE siden... Resten blir blogget i morgen når det er gitt til sin nye eier. ;)

Str: 98
Mønster: eget
Stoffer: S&S og Sydilla







9 kommentarer:

  1. Veldig stilig bukse i fine farger! Knytebukse er noe som står på gjørelista mi:) Gleder meg til å se bloggen i morgen!

    SvarSlett
  2. Å, for en fin bukse!! Helt nydelig :) Hvor mye tar du for en sånn bukse? Ønsker meg veldig til en liten tass på snart 2 år..

    SvarSlett
    Svar
    1. Knytebukse koster kr 300,- :)

      Har ikke tid til bestillinger akkurat nå, men send meg en mail om et par uker så kan vi se hva vi kan fikse. ;)

      Slett
  3. Gratulerer med fornya sylyst! :) Her er den desverre fortsatt fråverande...men prøva febrilsk og leite ;) Kjempefin bukse. Ha en fin morsdag

    SvarSlett
  4. Tusen takk for alle koselige kommentarer. Deilig å endelig være litt kreativ igjen. :)

    SvarSlett
  5. dejligt du er i gang igen. Du syr nogle skønne ting .-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter