lørdag 25. mai 2013

Give away til et bittelite knøtt

EDIT: Har funnet et mottaker, så da kommer det nok actionbilder av settet på bloggen etterhvert. 


Kjenner du noen som har fått en bittebitteliten prinsesse i det siste, og som kunne trenge et ekstra sett i prematurstørrelse?

Jeg har laget mønster på body og bukse i str 44, men jeg har ingen å prøve det på.

Jeg gir derfor vekk dette settet mot å få bilder av plaggene på i retur (som kan brukes på bloggen) og tilbakemelding på passform og om størrelsen stemmer.

Send meg en mail til hobbykrok@yahoo.no hvis du vet om noen som kunne tenkt seg å motta disse plaggene mot å gi litt feedback og ta noen actionbilder av settet i bruk.

Str: 44
Mønster: eget
Stoffer: Sydilla, Textart og S&S





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter