torsdag 28. november 2013

Litt besides the point...

Ikke helt hobby-relatert, men skriver litt om det likevel jeg. ;-)

Jeg har akkurat startet opp en blogg sammen med mine elever på sjettetrinn, og her vil det blant annet komme innlegg de har skrevet og bilder de har laget. Alt er på engelsk, og målet er å stimulere til mer kreativ skriving i engelskfaget. Vi bruker også bloggen som utgangspunkt for diskusjoner om hva det er greit og ikke greit å publisere på nett. Dette er et svært relevant i dagens digitale samfunn hvor vi omgir oss med sosiale medier i alle mulige former og på alle typer dippedutter.

Koselig om noen tar seg en titt innom og kanskje også legger igjen en kjekk kommentar som elevene kan lese. De synes det er så gøy å skrive noe til et reelt publikum, og vi setter stor pris på lesere og konstruktive og positive tilbakemeldinger på det vi driver med.

Velkommen innom: http://sjettetrinnet.blogspot.no/


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter