mandag 20. januar 2014

Ruffle-skjørt

Har lenge hatt noen ruffle-stoffer liggende, men har vegret meg litt for å starte å klippe og sy i dem siden det så litt vanskelig ut. Nå har jeg tatt mot til meg og kastet meg ut i det, og selv om det var litt knot og jeg måtte rekke opp noen sømmer ble resultatet ganske bra til slutt. I denne omgang ble det to helt enkle skjørt til snuppa og ett som ble gitt bort til en frøken som akkurat fylte 8 år. Ikke lett å få frem passformen uten actionbilder, men de var veldig fine både på 6-åringen og 8-åringen.

Str: 110/116 og 140/146
Mønster: eget
Stoffer: Kreativ og S&S








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter