onsdag 15. januar 2014

Testing av skjørtemønster

Jeg hadde noen idéer til skjørtekonstruksjon i hodet, og i stedet for å lage til meg selv og bruke masse stoff på et usikkert resultat har jeg prøvd meg frem på et par varianter til Storesøster. Resultatet ble ikke helt som jeg tenkte, men fint ble de likevel synes både jeg og snuppa mi. Det rosa har dobbelt lag med overlapping fremme og skulle være mer rynket enn det ble. Den andre ble mer rynket i sidene, men har enkelt lag både fremme og bak og ble litt mer slik jeg ville. Har å funnet ut hva jeg skal gjøre annerledes, så skal prøve meg på et til meg selv snart. 

Str: 110/116
Mønster: eget
Stoffer: Printknits og Sydilla







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter