fredag 31. januar 2014

Ull er ikke tull, selv ikke i sofaen...

Har sett så mange fine puter med hjort på overalt, men enten har de hatt feil form, farge eller pris... Fant ut at jeg jo kunne lage mine egne ved hjelp av Cameoen min, og ble veldig fornøyd med resultatet egentlig. Den grå fikk litt liten hjort på, så den skulle nok også vært 40X40 og ikke 50X50, men ellers ble de ca slik jeg så dem for meg i hodet på forhånd.

Har lenge hatt mye kokt ull liggende, og det var jo helt perfekt å sy deilige varme puter av. Jeg er en frossenpinn, så disse luner godt i rygge når jeg skal sløve på sofaen. Hadde en rest av kokt ull med prikker på liggende også, og den ble fronten på den tredje puta som ble sydd i denne omgangen. Nå er det iallefall en liten dæsj farge i min ellers så grå og nøytrale sofa.

Str: 40X40 og 50X50
Mønster: eget
Stoffer: Stofstedet





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter