lørdag 15. februar 2014

En liten gi-bort i vintermørket

Lenge siden jeg har hatt en gi-bort nå, så fant ut at det kanskje var på tide. 

Det du kan vinne denne gangen er et Loop/rundskjerf i jersey med myk interlock på baksiden. Deilig på kjølige dager, og det kan like godt brukes ute som inne. Str: tenåring/dame

For å delta må du legge igjen en kommentar under dette innlegget hvor du skriver hva din favoritt fargekombo på barneklær er.

Del gjerne også på blogg, på facebook eller lignende. 

PS: Husk å legge igjen en mailadresse jeg kan nå deg på om du ikke har egen blogg.
Trekningen blir kl 20:00 søndag 23.febaruar 2014.



LYKKE TIL!


11 kommentarer:

  1. Så søtt dette var da! Blir gjerne med på trekning.

    Elsker blandingen av petrol, limegrønn og turkis sammen på barneklær... også svak for fuchsia og pasteller...

    Ha en fin helg!
    www.solsotemarihoner.blogspot.com

    SvarSlett
  2. Åh så fin! :) her vil jeg prøv sjansen :)
    Min favoritt kombinasjon til barnetøy er lilla å hvit og grønn å brun.
    Klem fra swimzy
    Swimzy81@gmail.com

    PS: har en liten giveaway på min matblogg swimzysmatblogg! :) koselig om du deltar. :)

    SvarSlett
  3. Jeg liker veldig godt skarpe farger som type knallgrønn/lime mot litt mørk lilla. Eller brun og turkis/rosa.

    SvarSlett
  4. Så fin, håper jeg har lykken medmeg �� liker veldig godt brunt og rosa.

    Sissel

    SvarSlett
  5. Har ingen spesiell fargefavoritter, men klare og sterke farger bør det være. Om det er til meg selv er fargene rødt og brunt ofte med.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  6. På barneklær er jeg glad i spreke farger, fargekombinasjonen turkis, limegrønt og lilla er jeg veldig glad i :) Klem fra tonjegb(a)hotmail.com

    SvarSlett
  7. Jeg har en lillebror her i huset, og vi er begge to veldig begeistret for en singlet du sydde til han i fargene grønn, turkis og hvit. Liker grønt til gutter, kan ofte bli mye blått og grått i butikkenes utvalg.

    SvarSlett
  8. Hurra for gi-bort!
    Min yndlingsdargekombo er okergult og brunt eller grått. Alle brunfarger går til oker, men det må være den helt riktige gråfargen liksom;)

    SvarSlett
  9. Så fin! Den vil jeg vinne :) min favoritt til jenter er lilla og gul og til gutter brun og turkis.

    SvarSlett
  10. Så mye fint du lager. Skulle ønske jeg kunne sy, men får nøye meg med å strikke :-) Jeg er glad i kombinasjonen rosa/brun, eller blå/turkis.

    Mvh Ann-Kristin, ann-k-h(@)online.no

    SvarSlett
  11. Har fulgt siden din en god stund, og du inspirerer alltid. Lyseblå og brunt til gutt, mørk lilla og brunt til jente. :-)

    SvarSlett

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Hobbybok jeg har bidratt i

Følgere

Sybok jeg har bidratt i