fredag 29. august 2014

Endelig ferdig....

Da er jeg ferdig med min helt egne MARIUSGENSER. Jippi! Har tatt av ermene litt siden de ble for lange på første forsøk, og tok av noen runder i halsen også, så nå er jeg godt fornøyd med resultatet. Jeg strikket den en del lengre enn oppskriften sa også, men kommer til å lage neste litt kortere enn denne tror jeg.

Denne er i str S, men tror jeg skal strikke meg en til i str XS en annen gang siden den ikke ble helt sånn som jeg så for meg. Men denne skal også bli brukt selvfølgelig, for det er jo deilig med litt store strikkegensere når vinteren og kulda kommer for fullt.

Mønster: Marius med rundfelling (damemodell)
Garn: Lys grå, hvit og dus rosa Smart fra Sandnes Garn






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter