mandag 20. oktober 2014

Trakorgenser

Da er toppen av genseren til Lillebror strikket på nytt, og nå ble den mye bedre. Siden jeg ikke er så god på mønsterstrikk med lange strekk av samme farge laget jeg like godt et eget traktormønster. Dette var som en lek å strikke, og jeg reduserte også antallet masker og omganger litt for at genseren skulle bli litt mer passelig til mottakeren. På tross av endringene ble denne litt stor så jeg skal strikke en til litt mindre. Oppskrift på den finner du HER.

Str: 8 år
Mønster: Sandnesgarn med en egen vri
Garn: Rubin Superwash fra Sparkjøp








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir veldig glad for all tilbakemelding. :)

Har dessverre opplevd en del spam-kommentarer her inne, og jeg ser meg derfor nødt til å innføre ord-gjenkjenning på kommentarene igjen.

Klem Maja

Vaskekluter